Υποστήριξη

Παραγγελία προϊόντων

1. Μέσω του Site:
όταν βρείτε το προϊόν που χρειάζεται, πατήστε στην επιλογή «Αγορά» και ακολουθήστε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Διαδικασία παραγγελίας σε 5 απλά βήματα
Βήμα 1
Επιλέξτε Τα Προϊόντα Που Επιθυμείτε
Βήμα 2
Προσθέστε Τα Προϊόντα Στο Καλάθι Σας
Βήμα 3
Ολοκληρώστε Την Παραγγελία Σας
Βήμα 4
Λάβετε Την Επιβεβαίωση Της Παραγγελίας
Τελικό Στάδιο
Παραλάβετε Τα Προϊόντα Της Παραγγελίας Σας

2. Μέσω Τηλεφώνου:
καλώντας από σταθερό στο 2310 638495 τις ημέρες Δευτέρα-Σάββατο 9:00 – 18:00.

Παρακολούθηση παραγγελίας

Κάθε φορά που εισέρχεστε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και εισάγετε στο πεδίο σύνδεση μέλους το e-mail σας και τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να βλέπετε το ιστορικό των αγορών σας (στο πάνω μέρος της σελίδας) αναλυτικά, με την ημερομηνία κάθε αγοράς, τα προϊόντα, το συνολικό ποσό πληρωμής και την κατάσταση της παραγγελίας σας (σε αναμονή, ολοκληρωμένη, κ.τ.λ.).
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει αποσταλεί, (κατάσταση ολοκληρωμένη), μπορείτε να δείτε και τον αριθμό φορτωτικής – Voucher ο οποίος θα σας έχει γνωστοποιηθεί και μέσω e-mail, και να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας, μέσω του συστήματος web-tracking της ΕΛΤΑ Express courier και να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται το δέμα σας!

Αποστολή και παράδοση προϊόντων

– Τρόποι αποστολής:
1. Εταιρία ταχυμεταφορών
Τα προϊόντα αποστέλλονται σε 1-3 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 13:00 το μεσημέρι και υπάρχει διαθεσιμότητα στο εκάστοτε προϊόν) με την ΕΛΤΑ Express courier.

– Παράδοση – Παραλαβή Προϊόντων Η παραγγελία χρειάζεται 1-3 μέρες για να εξυπηρετηθεί.

– Τιμολογιακή πολιτική αποστολών:
Το κόστος αποστολής είναι 3.7€ για τα 4 πρώτα κιλά και 1€ επιπλέον για κάθε κιλό. Για παραγγελίες που το βάρος ξεπερνά τα 10 κιλά, σας ενημερώνουμε ότι θα επικοινωνήσει κάποιος εκπρόσωπος μας για να σας ενημερώσει το πραγματικό κόστος αποστολής της παραγγελίας σας.
Πληρωμή, Τιμολόγηση & Προσφορές

– Τρόποι πληρωμής
Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους παρακάτω τρόπους:
1. Με αντικαταβολή
Πληρωμή στον οδηγό της συνεργαζόμενης εταιρίας ταχυμεταφορών (αναλόγως τον τόπο προορισμού) κατά την στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας, στο χώρο σας. Η επιλογή της αντικαταβολής ως τρόπο πληρωμής έχει επιπλέον χρέωση 2.50€.
2. Με Paypal
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω του λογαριασμού σας στο Paypal διαλέγοντας της σχετική επιλογή στο στάδιο πληρωμής της παραγγελίας σας. Η επιλογή του Paypal ως τρόπο πληρωμής έχει επιπλέον χρέωση 0€.
3. Με χρέωση πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro, AmericanExpress μέσω [Τράπεζας Πειραιώς]
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με χρέωση των πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro, AmericanExpress διαλέγοντας της σχετική επιλογή στο στάδιο πληρωμής της παραγγελίας σας.
4. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία τον Αριθμό Παραγγελίας που θα εμφανιστεί αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Στην συνέχεια παρακαλούμε αποστείλατε το αποδεικτικό κατάθεσης με fax στο [2310638495] ή μέσω e-mail στο info@mycar.gr
Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα σας αποστέλλονται με email μετά την αγορά.

Επιστροφές αγορών
Επιστροφές αγορών γίνονται δεκτές μόνο στην αρχική συσκευασία των προϊόντων και αν διαθέτουν ταινία ασφαλείας να μην έχει παραβιαστεί.
Κατεστραμμένες συσκευασίες ή προϊόντα δεν γίνονται δεκτά για επιστροφή καθώς και προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.
Επιστροφές προϊόντων σε προσφορά δεν γίνονται δεκτές. Επιστροφές προϊόντων που αποτελούν μέρος πακέτου προωθητικής ενέργειας (1&1 δώρο, προωθητικά πακέτα κλπ) δεν γίνονται δεκτές.
Αλλαγές γίνονται δεκτές μέσα σε διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών.
Τα έξοδα αποστολής για επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά το πελάτη και μπορεί να γίνει η επιστροφή με δικά του μέσα ή μέσω μεταφορικών εταιρειών. Απαραίτητα να συνοδεύονται με το παραστατικό που έχει εκδοθεί και συνοδεύει τα προϊόντα.
Προαπαιτείται τηλεφωνική επικοινωνία πριν από κάθε επιστροφή.
Σε περίπτωση λάθους που οφείλεται σε αποστολή διαφορετικού προϊόντος (βάσει της παραγγελίας που έχετε κάνει μέσα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα) από την εταιρεία μας ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής και η εταιρεία μας αναλαμβάνει την αντικατάσταση του προϊόντος.